Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(30)
Forma i typ
Książki
(25)
Proza
(12)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(5)
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Autor
Hikiert Anna
(4)
Bolder Joe
(3)
Milton Stephanie
(3)
Wiejak Urszula
(3)
Brady Dustin (1986- )
(2)
Brady Dustin (1986- ). Uwięzieni w grze
(2)
Brady Jesse
(2)
Cordner Theo
(2)
Graley Sarah
(2)
Kid Cube
(2)
Kroszczyński Stanisław
(2)
Monster Sfé R
(2)
Purenins Stef
(2)
Saboten
(2)
Soares Paul
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Bargiel Nina G
(1)
Burlinson James
(1)
Cajgner Wojtek
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Cube Kid (1983- ) Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Datello Rachael
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ) Colter Shaw
(1)
Derrien Jean-Christophe (1971- )
(1)
Digard Nicolas
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Faber Marta
(1)
Fabianowska Małgorzata
(1)
Flamma Adam
(1)
Frigiel (1994- )
(1)
Frigiel (1994- ) Frigiel i Fluffy
(1)
Glynn Steffan
(1)
Helten Conrad
(1)
Hikiert-Bereza Anna
(1)
Kasdan Jake (1974-)
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kid Cube. Pamiętnik 8-bitowego Wojownika Cz. 3
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Maron Jordan (1992- )
(1)
McKenna Chris
(1)
Mull Brandon (1974- )
(1)
Mull Brandon (1974- ). Wojna cukierkowa
(1)
Niemira Karolina
(1)
Norton Zeke (1970-)
(1)
Nowak-Kreyer Maciej (1976- )
(1)
Pinkner Jeff
(1)
Ramirez Stephanie
(1)
Regner Marek
(1)
Regner Marek. Julka i Filip
(1)
Rosenberg Scott
(1)
Serata Sarah
(1)
Skelly Jennifer
(1)
Sommers Erik
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Szczygielski Marcin (1972- )
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Teitler William
(1)
Tolmach Matt (1964-)
(1)
Wiltshire Alex (1975- )
(1)
Zacharzewski Michał (1977-)
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(26)
nieznany (a)
(3)
nieznany (0)
(1)
Język
polski
(30)
Odbiorca
9-13 lat
(13)
Dzieci
(9)
Młodzież
(6)
14-17 lat
(5)
Dzieci
(3)
6-8 lat
(3)
9-13 lat
(2)
Rodzice
(2)
6-8 lat
(1)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(7)
Literatura polska
(3)
Film amerykański
(2)
Literatura francuska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Temat
Kobieta
(1758)
Polska
(1492)
Rodzina
(1047)
Miłość
(923)
Historia
(829)
Gry komputerowe
(-)
Tajemnica
(827)
Przyjaźń
(764)
Relacje międzyludzkie
(686)
Zabójstwo
(620)
Śledztwo i dochodzenie
(606)
Psychologia
(497)
II wojna światowa (1939-1945)
(478)
Dziecko
(470)
Sekrety rodzinne
(420)
Małżeństwo
(386)
Język polski
(376)
Wychowanie
(372)
Nastolatki
(369)
Policjanci
(369)
Trudne sytuacje życiowe
(356)
Życie codzienne
(336)
Pedagogika
(326)
Rodzeństwo
(310)
Magia
(308)
Relacja romantyczna
(308)
Osoby zaginione
(304)
Uczucia
(301)
Nauczanie
(296)
Wybory życiowe
(296)
Kultura
(288)
Dzieci
(284)
Matki i córki
(268)
Dziewczęta
(261)
Pisarze polscy
(258)
Filozofia
(253)
Uczniowie
(247)
Wychowanie w rodzinie
(241)
Zwierzęta
(224)
Żydzi
(221)
Poszukiwania zaginionych
(219)
Uprowadzenie
(219)
Seryjni zabójcy
(201)
Polacy za granicą
(198)
Dziennikarze
(197)
Sztuka
(195)
Młodzież
(194)
Literatura
(190)
Podróże
(184)
Socjologia
(184)
Powieść polska
(180)
Arystokracja
(179)
Szkolnictwo
(175)
Polityka
(173)
Przestępczość zorganizowana
(172)
Zemsta
(168)
Pocztówka
(163)
Boże Narodzenie
(162)
Literatura piękna
(161)
Samotność
(159)
Nauczyciele
(158)
Osobowość
(154)
Matematyka
(152)
Samorealizacja
(152)
Ludzie a zwierzęta
(150)
Ojcowie i córki
(149)
Podręcznik akademicki
(148)
Władcy
(147)
Wojsko
(144)
Wychowanie przedszkolne
(143)
Pisarze
(142)
Biologia
(140)
Śmierć
(138)
Historia literatury polskiej
(136)
Językoznawstwo
(135)
Niemcy
(135)
Mężczyzna
(132)
Zakochanie
(132)
Zabójstwo seryjne
(131)
Europa
(128)
Biografia
(126)
Nauczanie początkowe
(126)
Dojrzewanie
(125)
Lekarze
(125)
Oświata
(125)
Ludzie bogaci
(123)
Dziadkowie i wnuki
(122)
Prywatni detektywi
(122)
Powieść amerykańska
(121)
Psychoterapia
(121)
Chłopcy
(117)
Muzyka
(116)
Czarownice i czarownicy
(115)
Literatura dziecięca
(114)
Psy
(114)
Studenci
(113)
Zdrada
(113)
Historia literatury
(112)
Obyczaje i zwyczaje
(112)
Polityka międzynarodowa
(112)
Macierzyństwo
(111)
Temat: dzieło
Jumanji
(1)
Saga o wiedźminie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Powieść
(6)
Komiks
(5)
Poradnik
(5)
Fantastyka
(4)
Podręcznik
(3)
Powieść przygodowa
(3)
Fantasy
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Film akcji
(1)
Film animowany
(1)
Film fabularny
(1)
Film przygodowy
(1)
Komedia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Science fiction
(1)
Sensacja
(1)
Sequel
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Hobby i czas wolny
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; ilustracje Jesse Brady ; przekład Wojtek Cajgner. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Uwięzieni w grze / Dustin Brady ; 1)
Przyjaciele, którzy niespodziewanie zostali uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry, muszą szybko poznać jej zasady, żeby przetrwać i nie zostać w niej na zawsze! Jasse Rigsby nie znosi gier i tego całego wirtualnego świata. Jasne, są w nich plecaki odrzutowe, portale umożliwiające teleportację, poduszkowce, ukryte ostrza oraz nieograniczona liczba żyć. To go jednak nie bawi. Ale gdy pewnego dnia otrzymuje tajemniczo brzmiącego esemesa od swojego najlepszego kumpla Erica, maniaka gier, który totalnie odleciał na punkcie najnowszej produkcji zatytułowanej Pełna Moc, a następnie odkrywa, że Eric gdzieś nieoczekiwanie zniknął, zostawiwszy włączoną grę, postanawia spróbować. Klikając na kontrolerze przycisk potwierdzający chęć rozpoczęcia gry, Jesse nawet sobie nie wyobraża, w jakie tarapaty się wpakował. To, co miało być świetną rozrywką, przemienia się w śmiertelną pułapkę, a Jasse niespodziewanie przenosi się do wnętrza gry. Czy uda mu się odnaleźć w niej Erica? Jakie przygody, ale i niebezpieczeństwa czekają na nich po drugiej stronie ekranu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 6)
Jeszcze nie czas, by spoczął 8-bitowy wojownik! Bezoki jednoczy siły mroku, czarne chmury gromadzą się, by zagrzmieć gromem grozy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 2)
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga.)
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. D (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Dolnośląskie, copyright 2020. - 503, [1] strona : faksymilia, fotografie, ilustracje, portrety ; 24 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu.
W bogato ilustrowanej, zawierającej masę ciekawostek i nieznanych faktów książce znajduje się również 17 wywiadów z twórcami (m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach), dzięki którym o Białym Wilku słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną.
To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą przecież zasłużył. I na którą wszyscy czekali. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Frigiel i Fluffy / Frigiel i Jean-Christophe Derrien ; 3)
Kolejna pełna humoru i nagłych zwrotów akcji przygoda, w rolach głównych bohaterowie youtubowego serialu o Frigielu i jego nieodłącznym czworonożnym towarzyszu. Kupiec Davidi nabył niedawno starą kopalnię; Frigiel i jego przyjaciele strzegą jej przez weekend. Trzeba będzie w tym czasie stawić czoło rabusiom, creeperom, ghastom... Nasi bohaterowie będą musieli zagłębić się w labirynt korytarzy, by odkryć skrzętnie skrywane tajemnice. Czy uda im się zdobyć legendarny blok pierworodny? I co się stanie, jeśli go skruszą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Kom. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz II (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka "Zadziwiające Miasta Minecraft®" opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczące różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz Pop (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko na cyfrowym odwyku : jak bez krzyku oderwać dziecko od komputera i smartfona / Małgorzata Majewska. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Dragon, copyright 2022. - 220, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu. Małgorzata Majewska - pedagożka-terapeutka, coach, trenerka redukcji stresu, praktyczka porozumienia bez przemocy. Propaguje empatię i współpracę opartą na relacji. W stosunkach rodzic-dziecko uważa, że najważniejsza jest więź oraz wzajemna akceptacja. Jeśli naprawdę o nie zadbamy, wychowanie przestanie być walką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oficjalny "Poradnik dla początkujących" może "ocalić ci życie". Dowiesz się, jak znajdować surowce, budować schronienie, wyrabiać narzędzia, zbroję i broń oraz walczyć z potworami. Rady doświadczonych graczy i samych twórców gry - Jeba i Notcha, pomogą ci przetrwać pierwsze dni w Minecrafcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Dz pop (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie bestselleru! W Minecrafcie jesteś zdany sam na siebie, a wróg czai się na każdym kroku. Przetrwają najsilniejsi! Oficjalny "Poradnik dla wojowników" to książka, dzięki której masz szansę przetrwać w tym nieprzyjaznym świecie. Znajdziesz tu wszystko, co musisz wiedzieć, by skutecznie walczyć z potworami i odpierać ataki innych graczy. Dowiesz się, jak budować twierdze, wykuwać zbroje i broń oraz jak przygotowywać zmyślne zasadzki. Opanujesz trudną sztukę władania mieczem i poznasz fortele, które pozwolą ci przechytrzyć przeciwnika. Podążając za radami mistrzów, niebawem sam staniesz się wielkim wojownikiem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Dz Pop (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Dz pop (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz II komiks (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wojna cukierkowa / Brandon Mull ; 2)
Poznaj dalsze losy przyjaciół z miasteczka Colson. Zobacz, co tym razem przytrafi się bohaterom serii pt. "Wojna cukierkowa"."Wojna cukierkowa" i "Wojna cukierkowa. Awantura w salonie gier", to dwie porywające powieści dla dzieci, przedstawiające losy Nate'a i jego przyjaciół. Chłopiec w wieku dziesięciu lat przyjeżdża wraz z rodzicami do miasteczka Colson. To właśnie tam poznaje trójkę swoich rówieśników, którymi są: Summer, Gołąb i Trevor. Bohaterowie przeżywają niezwykłe przygody.Nate, Summer, Gołąb i Trevor stawili rok temu czoła przed Belindzie White i w ten sposób uratowali miasteczko Colson. Po tych wydarzeniach zła czarodziejka przemieniła się w rówieśniczkę młodych bohaterów, a także straciła pamięć. Jako Linda, nastolatka ma pomóc czwórce przyjaciół poradzić sobie z kolejnym wyzwaniem. W okolicy został otwarty nowy salon gier, oferujący w ramach wygranej niezwykłe nagrody. Nate, Trevor, Gołąb i Summer podejrzewają jednak, że z tym miejscem coś jest nie tak. Jak się okazuje, właścicielem salonu gier jest brat Lindy, Jonas White! To bezwzględny czarodziej, który chce stać się właścicielem najpotężniejszego na Ziemi talizmanu. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Dz III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej